Online piano leren spelen

• In je eigen tijd en tempo kun je videolessen volgen
  • Met E-books en leuke huiswerkopdrachten
  • Contact met je online pianoleraar, je hoeft dus nooit vast te lopen
  • Al ruim 52.000 cursisten gingen je voor!
  1. Niet tevreden geld terug, dus probeer het nu 30 dagen uit (we zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk)
Yes ik doe mee

Toegang tot jouw ledenomgeving

Met behulp van duidelijk opgezette videolessen leer je piano spelen. In onze cursus zitten 50 videolessen, maar ook E-books (pdf's) als naslagwerk. Je begint bij de basis, maar al snel leer je met akkoorden je eerste liedjes spelen. Bladmuziek komt voor de liefhebber ook aan bod (maar je hoeft dit niet te leren om te kunnen spelen).

Liedjes leren spelen

Het spelen van mooie liedjes motiveert natuurlijk het meeste, daarom hebben wij ruim 80 stap-voor-stap tutorials van de meest populaire pianostukken.

Enthousiaste leerlingen hebben ons vele filmpjes doorgestuurd, in deze video hebben we er een aantal achter elkaar gezet. Je ziet hier Miene, Bert, Rianda en Vicente!👏

Ruim 52.000 cursisten..

Wij zijn de grootste online muziekschool van Nederland (en België) en bestaan al ruim 10 jaar! Gordon, Slam!FM Dj Robin Leféber, Sonja Bakker en Hockyster Eva de Goede hebben onze cursus gevolgd, samen met ruim 52.000 enthousiaste cursisten! Wij zijn bekend van Radio538, SLAM!FM, het NRC en YouTube (2,8 miljoen views).

Aanbieding: Online Pianocursus

Meest Gekozen

Online Pianocursus

• Alles online
  • 50+ Videolessen
  • 80+ Naspeel video's (tutorials)
  • Naslagwerk in pdf
  • Bonusvideo's met tips & tricks
  • Levenslang toegang
  • Levenslang begeleiding van je online pianoleraar
  • Niet tevreden, geld terug (aangesloten bij Webshop Keurmerk)
  • Cadeau: Pianostickers thuisgestuurd
  • Probeer het nu risicoloos een maand uit🎵

Online Pianocursus + Boek

• Alles online + boek als naslagwerk thuisgestuurd
  • 50+ Videolessen
  • 80+ Naspeel video's (tutorials)
  • Naslagwerk in pdf + fysiek boek (100 pagina's)
  • Bonusvideo's met tips & tricks
  • Levenslang toegang
  • Levenslang begeleiding van je online pianoleraar
  • Niet tevreden, geld terug (aangesloten bij Webshop Keurmerk)
  • Cadeau: Pianostickers thuisgestuurd
  • Probeer het nu risicoloos een maandje uit🎵

Veel gestelde vragen

Wanneer krijg ik toegang?

Enkele minuten na je betaling ontvang je automatisch de inloggegevens per e-mail. Check ook je map "ongewenste post". Heb je nog niets ontvangen? Mail ons dan op info@muziekschool.nl

Kan ik nog opzeggen als ik me bedenk?

Jazeker, stuur een e-mail binnen 30 dagen naar info@muziekschool.nl en je krijgt het complete bedrag terug.

Is dit hetzelfde als de cursus die ik heb?

Als je enkel toegang hebt tot de cursus (starters-, basis- en vervolgcursus) dan is dit aanbod veel meer dan enkel de cursus. Hier zitten nog 80+ tutorials bij (het "naspelen" programma), een mini cursus akkoorden, tips & tricks video's en de masterclass (nog eens 20 verdiepende lessen). Twijfel je wat je je hebt? Mail ons dan op info@muziekschool.nl en we helpen je verder.

Ik heb al een cursus, krijg ik dan cashback?

Jazeker, je hebt als cursist recht op "cash back" als je gebruik maakt van dit aanbod. Je krijgt het bedrag wat je destijds voor de cursus hebt betaald terug, tot een bedrag van € 100,-. Stuur ons na je bestelling een mail naar info@muziekschool.nl en wij regelen de rest.

Is het aan te raden het boek erbij te bestellen?

Als je geen printer of tablet hebt, raden wij aan het boek erbij te bestellen. Je krijgt de E-Books dan uitgeprint thuis gestuurd (luxe ingebonden, op stevig papier zodat je deze op je piano of keyboard kan zetten). Je krijgt dit boek altijd als digitaal bestand, dus dit kan je natuurlijk ook zelf uitprinten of als tablet bijvoorbeeld op je piano of keyboard zetten.

Kan ik het boek ook los bestellen?

Alleen als je al toegang hebt tot de Online Pianocursus, mag je dit boek los bestellen. In dat geval kun je ons mailen naar info@muziekschool.nl.

Waarom zou ik voor Muziekschool.nl kiezen?

Omdat wij de grootste zijn (ruim 45.000 cursisten), hebben wij de cursus helemaal geoptimaliseerd naar aanleiding van alle vragen en feedback over de jaren heen. Jij profiteert hiervan! Bovendien hebben wij het meest uitgebreide aanbod.

Ik vind het te duur

Een muziekschool kost 1200 tot 1400 euro per jaar. Bij ons betaal je een eenmalig bedrag voor levenslange toegang en begeleiding. Indien we nieuwe tutorials of lessen maken, krijg je hier eveneens automatisch toegang toe. Een goede deal dus, al zeggen we het zelf :)

Kan ik altijd vragen stellen aan Steven, mijn online pianoleraar?

Jazeker! Dat kan per mail via info@muziekschool.nl. De meeste vragen worden binnen 24 uur beantwoord en anders bij uitzondering binnen 48 uur.

Heb ik echt levenslang toegang?

Jazeker! En updates zijn ook inbegrepen. Op het moment dat er dus nieuwe liedjes of lessen toegevoegd worden, krijg jij die ook. Ook de begeleiding van jouw online pianoleraar is levenslang.

Even voorstellen..

Toen ik 10 jaar oud was zat ik op pianoles. Je ziet me op de foto een uitvoering doen op de muziekschool! Ik vond het piano spelen geweldig, maar de lessen vond ik minder leuk. Na 4 jaar ben ik gestopt met pianoles, maar gelukkig ben ik nooit gestopt met spelen. Sterker nog, ik vond het veel leuker worden en ontdekte dat het allemaal veel sneller kon.

In deze cursus begin je dan ook met akkoorden piano spelen waarmee je snel vooruitgang maakt. Ook leer je door liedjes te spelen, spelenderwijs de theorie. Op een gegeven moment komt ook bladmuziek aan bod, maar dat hoef je niet persé te leren om piano te kunnen spelen. Ik hoop je met mijn lesmethode te enthousiasmeren voor dit prachtige instrument!🎵
Yes ik doe mee