Onze zangcursus is compleet vernieuwd!

Camera loopt en.. actie!

Onze ervaren zangdocente en uitvoerend zangeres Emmie te Pas neemt je mee om een betere zanger(es) te worden. In 30 videolessen + een uitgebreid E-book leer je alles over zingen. Kijk maar eens naar deze video.
Meld je nu aan

"Ontdek hoe je zonder enige ervaring, binnen 30 lessen beter en mooier leert zingen"

Emmie te Pas

Zanglerares

"Van jong tot oud.. iedereen kan zingen!"

Ik ben Emmie en ben sinds 2012 zangdocente. Ook sta ik regelmatig op het podium als zangeres bij verschillende bands, waaronder mijn eigen band waar ik ook voor schrijf! Met deze online cursus help ik je heel graag beter en mooier zingen. Zing je met me mee?

Herken jij jezelf hierin?

• heb je nog nooit professioneel gezongen?
  • of heb je lang geleden wel eens zangles gehad?
  • denk je dat mooi zingen niet voor jou is weggelegd?
  • wil je wel heel graag, maar denk je dat je niet genoeg tijd hebt?
  • denk je dat het te moeilijk of te saai zou zijn?
  • denk je dat je geen talent hebt?
  • denk je dat het veel te lang duurt om met een goede techniek te zingen?
  • denk je dat het veel te duur is?
  • heb je geen zin in de verplichting van elke week naar een zangleraar of lerares te gaan?

Ik bied een cursus zingen aan, waarin je op een leuke en begrijpelijke manier leert zingen met de juiste techniek, in je eigen tijd en tempo.

" In deze zangcursus leer je: "

• Hoe je pijn of overbelasting leert te voorkomen met de juiste stemtechnieken, want zingen hoort goed te voelen!
  • Hoe een juiste houding al direct leidt tot enorme verbetering
  • Hoe je je sound kunt aanpassen met de juiste ademhalingstechnieken
  • Hoe je met het toepassen van dynamiek je veel interessanter wordt om naar te luisteren
  • Hoe je jezelf kunt begeleiden op de piano
  • En nog veel meer tips & tricks om jouw zang naar een hoger niveau te tillen

Online zangles of toch naar een muziekschool?

1. Een muziekschool bij je in de buurt kost gemiddeld € 1200 tot € 1400 per jaar
  2. Een privé docent rekent zo'n € 30 per les (€ 1300 tot € 1500 euro per jaar)
  3. Voor een theoretische thuisstudie reken je gemiddeld € 500 af
  • Wij van Muziekschool.nl willen de zangcursus toegankelijk maken. Door het aanbieden van hoogwaardige online zanglessen met begeleiding van een echte zangdocent per mail, voor het eenmalige bedrag van €97,-

Meld je hier aan voor de zangcursus

- 20 Lessen in E-books (ook uit te printen)

- 20 Bijhorende instructievideo's

- Onbeperkt e-mail contact met je online zanglerares

- Niet tevreden geld terug (30 dagen)

- Elke maand opzegbaar (ook na de eerste maand)

- Na 6 termijnen levenslang toegang

- Na betaling kun je direct starten

- Risicoloos bestellen: aangesloten bij Webshop Keurmerk

- 20 Lessen in E-books (ook uit te printen)

- 20 Bijhorende instructievideo's

- Onbeperkt e-mail contact met je online zanglerares

- Niet tevreden geld terug (30 dagen)

- Levenslang toegang

- Na betaling kun je direct starten

- Risicoloos bestellen: aangesloten bij Webshop Keurmerk

30 dagen 100% geld terug garantie

Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk en wij worden vrolijk van enthousiaste leerlingen die vooruitgang boeken! Wij willen je daarom uitdagen om het gewoon eens 30 dagen lang risicoloos uit te proberen. Bekijk een les, volg een tutorial, of mail je online zanglerares met je vraag!

Ben je niet tevreden, dan krijg je het volledige aankoopbedrag terug binnen 30 dagen door ons simpelweg een e-mailtje te sturen. Twijfel dus niet langer en ga ervoor!

Veel gestelde vragen

V: Kan ik de E-books downloaden?

A: Ja, de E-books zijn te downloaden en uit te printen.

V: Kan ik de video's zo vaak bekijken als ik wil?

A: Ja, zolang je toegang hebt kun je ze zo vaak en wanneer je maar wilt bekijken.

V: Moet ik de lessen volgen achter de computer?

A: Nee, want de E-books zijn ook uit te printen. Bovendien zou je de video's ook kunnen bekijken via je tablet of smartphone.

V: Ik heb ooit al eens les gehad, heb ik dan wel wat aan deze cursus?

A: Jazeker, want alhoewel herhaling nooit kwaad kan is de cursus zeer compleet, je zult dus zeker vooruitgang boeken en nieuwe dingen leren.

V: Waarom zou ik voor jullie kiezen?

A: Wij waren in 2007 de eerste professionele partij die online muziekles gaf en zijn sindsdien uitgegroeid tot de grootste online muziekschool van Nederland en België. Door alle kennis en ervaring is ons lesprogramma helemaal geoptimaliseerd, waar jij de vruchten van plukt.

Wat krijg ik precies?

• 30 Videolessen
  • Inclusief E-books met extra uitleg (ook uit te printen)
  • Onbeperkt e-mail contact met je online zanglerares