Probeer een gratis piano cursus op PDF!

Het is een bekend scenario. Je hebt al tijden ambitie om een keer pianolessen te nemen, maar je komt er niet aan toe. Of er is iets anders wat je constant dwarszit. Misschien de prijs, of je wil het gewoon een keer proberen. Misschien heb je zelfs al een piano of een keyboard gekocht. Een idee is dan om ergens een vrijblijvende piano cursus op PDF te zoeken. En raad eens; die hebben wij toevallig net voor jou liggen! ;-)

Download hier de gratis pianoles!

Piano cursus op PDF van Muziekschool.nl

Met de cursussen van Muziekschool.nl krijg je naast de standaard online lessen ook begeleiding van Steven Pruis, onze huispianist welke al ruim 10 jaar lesgeeft! Steven is Muziekschool.nl ooit gestart om muzieklessen leuk te maken, door vooral te focussen op praktijklessen en het gaandeweg leren. Door op de link hierboven te klikken, ontvang je gratis en direct een tien-weekse starterscursus pianospelen in je mailbox. Hiermee kun je niet alleen de komende maanden vooruit met je oefeningen, het is ook een ideale kans om voor een langere tijd aan te voelen of je het pianospelen iets vindt.

​De volledige pianocursus

Wanneer de probeer-versie je bevalt, kun je kiezen om dit op elk moment om te zetten naar een volledige pianocursus. Dan ben je nog steeds niet veel geld kwijt; je bent bij Muziekschool.nl al lid voor €9,95 per maand. De eerste maand kost je zelfs maar €1. Bedenk je je toch, gedurende de eerste maand? Stuur dan even een mailtje naar ons en wij annuleren je lidmaatschap meteen. We storten de euro die je betaald hebt voor die maand zelfs direct terug op je bankrekening. Zoveel vertrouwen hebben we er in dat de cursus je gaat bevallen! Wij vinden het heel leuk om jou pianoles te geven en wij hopen dat jij het minstens net zo leuk vindt om het van ons te krijgen.

​Voor meer ideeën en leuke blogs over pianospelen, kun je je abonneren op onze pianonieuwsbrief. Hiermee krijg je gratis elke zondag twee pianoblogs in je mailbox waardoor je je vrije dag heerlijk ontspannen doorkomt! Hiermee ontvang je ook meteen de beloofde piano cursus op PDF. Ook deze nieuwsbrief heb je natuurlijk direct weer opgezegd, mocht het niet bevallen. Voor nu rest ons slechts nog het advies om lekker veel te gaan oefenen, te gaan genieten van de piano en hopelijk horen we snel van je!