Vacature Muziekdocenten

Wij zijn op zoek naar meerdere muzikale talenten die muziekles geven of zó ervaren zijn in het bespelen van een instrument, dat ze best les zouden kunnen geven. Als je het leuk zou vinden om wekelijks te schrijven over jouw instrument én gerelateerde zaken en je hebt in de week minimaal een paar uur de tijd om hieraan te werken. Wat voor instrument je ook speelt: meld je aan via ons contactformulier!

Ben jij of ken jij een muziekdocent / muzikant? Reageer, tag, like & DEEL! Bedankt!

Wordt onderdeel van ons team

Muziekschool.nl bestaat uit een aantal enthousiaste muziekdocenten die freelance blogs schrijven over hun instrument. Dat kan variëren van een informatief artikel over muziektheorie tot een video waarin in een bepaalde oefening wordt geleerd.

Naast het opbouwen van naamsbekendheid via onze website is dit bovendien een uitstekende manier om wat extra’s bij te verdienen in de “lege uurtjes”.

Als je meer informatie wilt kun je ons een berichtje sturen via ons contactformulier.

Met een muzikale groet,

Steven | Muziekschool.nl