Muziekschool.nl wil van jou horen: wat zou jij willen leren?

De afgelopen maanden heeft Muziekschool.nl je een heleboel blogs gebracht over zang, gitaar, piano en drummen. Hier hebben we veel positieve reacties op ontvangen en dat geeft ons goede moed om op dezelfde manier door te gaan! Wij zijn heel erg blij met al het enthousiasme en willen in ruil daarvoor dit openhartige blog aan je presenteren. Wij willen namelijk van je horen! Middels dit blog vragen we aan je: wat wil je nog leren?

Iedereen heeft zijn doelen, ongeacht welk instrument je speelt. Of je nu voor een sterke zangsolo traint, een betrouwbare achtergrondgitarist wil worden of het dak van de zaal wil spelen op een vleugel, iedereen wil ergens heen met zijn/haar talenten.

Zoveel mensen, zoveel wensen

Juist omdat Muziekschool.nl zoveel enthousiaste leden heeft, zijn er ook veel verschillende types content (duur woord voor blogs) die wij kunnen plaatsen. Om er voor te zorgen dat jij elke week de voor jou leukste verhalen in je mailbox krijgt, zijn we benieuwd naar wat jij wil horen! Gebruik de reacties hieronder of contacteer ons op Facebook!

Waarom vragen wij dit?

Zoals gezegd, stellen wij het enorm op prijs dat wij zo veel enthousiaste leden hebben. Veel van jullie reageren al regelmatig op onze blogposts met ideeën over en reacties op onze verhalen. Wij willen je nog meer betrekken bij de keuze voor content, omdat iedereen ons meegeholpen heeft dit platform zo groot te maken. Wanneer wij precies weten wat je graag wil zien op de site, kunnen wij onze artikelen en eventuele uitbreidingen in de toekomst beter afstemmen op je wensen. Wij zien dit moment om beter met jou in contact te komen!

Dus…

Is er een onderwerp/serie/thema die jij de afgelopen maanden gezien hebt, waar jij meer over wil weten? Waar zou je een les over willen volgen? Waar wil je verder de diepte of breedte in? Of mis je juist iets, wat je al eens bij andere (muziek)scholen gezien hebt en wat je ook bij Muziekschool.nl terug wil zien?  Aarzel niet om het ons te laten weten! Wij kunnen niet wachten om jullie creatieve ideeën te zien binnenstromen, dus laat hieronder je reactie achter!