De Kubus

Cultureel centrum De Kubus biedt muzieklessen voor zowel particulieren als onderwijsinstanties. Zowel kinderen als volwassenen zijn hier welkom om te genieten van muziek maken. Van beginnende oriëntatiecursussen tot volwaardige ensembles. Alles is hier mogelijk!

Muziekoriëntatie, diverse ensembles, zang, blaasinstrumenten, slaginstrumenten, snaarinstrumenten, strijkinstrumenten en toetsinstrumenten.

Agorabaan 3
8224 JS  Lelystad

muziekschool-de-kubus

Wat vond jij van muziekschool De Kubus? Laat het ons hieronder weten en geef aan welke les jij hier hebt gevolgd.
Guitar sem
Door

Guitar sem

op 16 May 2017

Erg goede muziekschool meer betrokken kundige docenten. En zoals eigenlijk alle muziekscholen veel goedkoper dan in het verkoop praatje over de online lessen van muziekschool.nl wordt gezegd. Rond de 400 euro voor een jaar voor kinderen en 800 voor volwassenen. En dan heb je dus les van een docent die jou echt ziet, en bijv ook een verkeerde speelhouding kan corrigeren.

Team Muziekschool.nl
Door

Team Muziekschool.nl

op 20 May 2017