Muziekschool Oost-Gelderland

Bij deze Gelderse muziekschool zijn studenten van alle leeftijden welkom. Naast instrumentale muzieklessen kun je bij Muziekschool Oost-Gelderland ook je zangtalenten ontwikkelen. De muziekschool heeft een breed aanbod aan lessen en cursussen en organiseert geregeld leuke muzikale evenementen. De lessen worden op drie locaties binnen Gelderland verzorgd.

AMV, muziekles voor mensen met een beperking, dj, keyboard, piano, liedbegeleiding, zang, accordeon, blokfluit, tuba, bugel, cello, contrabas, drums, dwarsfluit, elektrische gitaar, elektrische viool, euphonium, bariton, fagot, gitaar, harp, hobo, hoorn, keyboard, klarinet, klavecimbel, mondharmonica, midwinter hoorn, orgel, piano, saxofoon, slagwerk, trekharmonica, trombone, trompet, viool, HaFa en bandcoaching.

Hoofdlocatie
Bizetlaan 1
7002 LV  Doetinchem

Plantsoensingel Zuid 36
7041 ZE  ’s-Heerenberg

DRU Cultuurfabriek
Hutteweg 24
7071 BV  Ulft

muziekschool-oost-gelderland

Welke swingende muziekles heb jij gevolgd bij Muziekschool Oost-Gelderland? Laat het ons hieronder in een reactie weten.