Kumulus

Deze Limburgse muziekschool bestaat al sinds 1883 en heeft sindsdien altijd voor goede kwaliteit en vooral leuke muzieklessen gezorgd. Zowel individuele lessen als groepslessen zijn mogelijk, met een breed aanbod aan instrumenten. Studenten van alle leeftijden zijn welkom.

Bariton, euphonium, blokfluit, bugel, cornet, dwarsfluit, fagot, hobo, klarinet, hoorn, saxofoon, trombone, trompet, tuba, drums, percussie, slagwerk, gitaar, basgitaar, harp, mandoline, ukelele, cello, contrabas, viool, accordeon, keyboard, klavecimbel, piano, pijporgel, zang, songwriting, muziektheorie en oriëntatie.

Sint Maartenspoort 2
6221 BA  Maastricht

Keelstraat 1
6301 XT Valkenburg
www.kumulus.nl

kumulus muziekschool

Ben jij een van de vele studenten van Kumulus geweest? Deel dan hieronder je ervaringen met andere muzikanten.