Kunstencentrum Velsen

Bij Kunstcentrum Velsen worden er diverse vormen van kunst en expressie uitgevoerd. Muzieklessen zijn daar natuurlijk een belangrijk onderdeel van. Leerlingen krijgen de keuze uit een breed aanbod muzieklessen voor zowel instrumenten als zang. Alle leeftijden zijn hier welkom!

Bandbegeleiding, zang, muziektheorie, altviool, basgitaar, blokfluit, cello, drums, dwarsfluit, akoestische gitaar, elektrische gitaar, harp, hobo, hoorn, keyboard, klarinet, piano, saxofoon, trompet en viool.

Troelstraweg 20
1971 HL IJmuiden

kunstcentrum-velsen-muziekschool

Wij horen graag jouw ervaringen met Kunstcentrum Velsen. Deel hieronder je mening met anderen en laat gelijk weten welke muziekles je hier hebt gevolgd.
Wendela  Dijckmeester
Door

Wendela Dijckmeester

op 29 Nov 2023