Muziek Educatie Centrum

Bij het Muziek Educatie Centrum in Amsterdam-Oost maak je als beginner kennis met nieuwe instrumenten en verbeter je als gevorderde je vaardigheden verder. Je krijgt keuze uit diverse lestijden, die worden verzorgd in ideaal ingerichte ruimtes. De docenten beschikken over ruime ervaring en kennis op het gebied van lesgeven en instrumenten. Ook kinderen vanaf 5 jaar zijn van harte welkom!

Accordeon, bas, blokfluit, cello, contrabas, drums, dwarsfluit, gitaar, harp, hobo, hoorn, keyboard, klarinet, piano, percussie, saxofoon, tin & low whistle, trombone, trompet, tuba, viool, zang, algemene muzikale ontwikkeling, concertina les, ensemble les, liedjes schrijven en Synth&programming.

Oosterspoorplein 1
1093 JW Amsterdam
www.muziekeducatiecentrum.nl

muziekschool-muziek-educatie-centrum

Heb jij ervaring met Muziek Educatie Centrum? Help anderen door hier je ervaringen te delen en laat ons weten welke instrument je hier hebt gespeeld.