Muziekschool Heemskerk

Ben je op zoek naar een muziekschool met een breed aanbod aan muzieklessen? Dan zit je bij Muziekschool Heemskerk goed! De muziekschool werkt veel samen met onderwijsinstellingen, maar heeft ook voor volwassenen genoeg te bieden. Met unieke muzikale initiatieven weet de muziekschool bovendien ook vaak de lokale en landelijke media te boeien.

Accordeon, akoestische gitaar, muzikale vorming, bandoneon, bariton, basgitaar, blokfluit, bugel, cello, cornet, dj & producer, djembé, dwarsfluit, elektrische gitaar, examens theorie & praktijk, harp, hobo, improvisatie, keyboard, klarinet, kinderkoor, koor, mondharmonica, piano, saxofoon, sing & songwriter, drums/ klein slagwerk, solfège, trombone, euphonium, trompet, tuba, viool en zang.

Kerklaan 1
1961 GA Heemskerk

muziekschool-heemskerk

Wil jij jouw eigen ervaringen met Muziekschool Heemskerk delen? Laat dan hieronder een reactie achter en maak andere ook enthousiast! Laat ook even weten welk instrument je speelt.