Muziekschool Oostelijk West-Friesland

Muziekschool Oostelijk West-Friesland biedt muziekeducatie aan voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Van eerste kennismakingslessen tot cursussen voor gevorderden. Het aanbod aan muziekinstrumenten is breed en heeft voor iedere muzikant iets te bieden.

Lesaanbod

AMV, viool, cello, harp, gitaar, elektrische gitaar, piano, keyboard, accordeon, trompet, bugel, cornet, waldhoorn, klarinet, saxofoon, dwarsfluit, blokfluit, drums, melodisch slagwerk, xylofoon, pauken en zang.

De Olifant
Olifantsteiger 5
1601 CV Enkhuizen

Clutura
Kleingouw 113
1619 CH Andijk

Odeon
Sluisweg 7
1616 RT Hoogkarspel

’t Samenspel
Oude Haven 25
1671 AT Medemblik

Woudrust
Pietering 14
1678 HN Oostwoud

De Schoof
Dorpstraat 69
1693 AC Wervershoof

Andijk, Drechterland, Enkhuizen, Medemblik en Wervershoof

muziekschool-oostelijk-west-friesland

Deel je mening over Muziekschool Oostelijk West-Friesland en plaats hieronder een reactie. Vergeet niet te vermelden welke les je hier hebt gevolgd.
Carina
Door

Carina

op 13 Feb 2023