Muziekschool Stede Broec

De West-Friese Muziekschool Stede Broec is er voor iedereen uit Lutjebroek, Grootebroek en Bovenkarspel. De docenten verzorgen met veel passie en kennis diverse lessen. Zowel in groepsverband als solo. De muziekschool heeft een professionele instelling en heeft speciale opleidingen voor fanfare- en harmonieorkesten. Het instrumentenaanbod is groot en de lessen zijn geschikt voor jong en oud.

AMV, zang & stemvorming, HaFa, blokfluit, bugel, tuba, cornet, trompet, hoorn, dwarsfluit, hobo, klarinet, saxofoon, viool, altviool, gitaar, flamenco gitaar, elektrische gitaar, piano, keyboard, elektronische orgel, pauken, drums, klein slagwerk en melodisch slagwerk.

Zesstedenweg 163
1613 JD Grootebroek

muziekschool-stede-broec

Weet jij hoe het is om les te volgen bij Muziekschool Stede Broec en wil jij je ervaringen graag delen? Laat dan hieronder een reactie achter. Laat ook even weten welk instrument je speelt.
marja nieuwboer
Door

marja nieuwboer

op 31 Aug 2022

goedenmiddag ik wil graag leren gitaar spelen hoe meld ik mij aan ?

Arjan Lieberton
Door

Arjan Lieberton

op 23 Jan 2023