Pier K

Pier K is hét cultuurcentrum in hoofddorp en omgeving. Van beeldende kunst tot dans. Ook muziek maakt hier een belangrijk onderdeel van uit. Een breed aanbod aan instrumenten en andere muzikale cursussen zorgen dat ervoor iedereen iets is te beleven.

Band coaching, koor, oriëntatie, bariton, blokfluit, cornet, dwarsfluit, fagot hobo, hoorn, klarinet, saxofoon, trombone, trompet, tuba, drums, percussie, klein slagwerk, altviool, cello, contrabas, viool, basgitaar, akoestische gitaar, elektrische gitaar, harp, gitaar, accordeon, bandoneon, orgel, keyboard, klavecimbel, piano, synthesizer, zang en dj & productie.

Raadhuisplein 9
2132 TZ Hoofddorp

Pier K Nieuw-Vennep
Harmonieplein 2
2151 AL Nieuw-Vennep

pier-k-muziekschool

Help anderen die op zoek zijn naar een muziekschool en deel hier je ervaringen. Vergeet niet het instrument/les erbij te vermelden.
Ananya Gangopadhyay
Door

Ananya Gangopadhyay

op 28 Sep 2023

I want to enroll my 6.5 years old Son for Piano lesson. May I know the procedure?