’t Muzenhuis

Het Muzenhuis biedt een enorm aanbod aan muzieklessen voor zowel kinderen als volwassenen, voor hobbyisten maar ook voor wie een professional wil worden. De muzieklessen worden gegeven in Lisse, Haarlem en Velserbroek. Er zijn zowel groepslessen als privélessen. Wat deze muziekschool bovendien uniek maakt, is dat leerlingen niet voor een heel jaar hoeven te betalen, maar ook kunnen kiezen voor lessen met een opzegtermijn van slechts een maand. Tot slot kunnen leerlingen het hele jaar door instappen.

Accordeon, altviool, AMV, banjo, basgitaar, blokfluit, cello, close harmony jazzkoor, combogroep, contrabas, drums/ slagwerk, dwarsfluit, fagot, familieorkest, gitaar, harmonie & contrapunt, harp, hobo, kamermuziek coaching, keyboard, musical, kinderkoor, klarinet, koor, marimba, mondharmonica, muziekgeschiedenis, oriëntatie, orgel, percussie, piano, popgroep, saxofoon, saz, solfège, stemvorming, trombone, trompet, ukelele, vibrafoon, viool en zang.

Zeilmakerstraat 50
1991 JC Velserbroek

Jan Gijzenkade 409A
2025 MG  Haarlem-Noord

Professor Boumanstraat 1A
2035 AS Haarlem-Schalkwijk

muziekschool-muzenhuis

Heb jij op één van de vele instrumenten muziekles gehad bij ’t Muzenhuis? Laat hieronder dan jouw ervaringen achter.