Kaliber Kunstschool

Bij dit enorme cultureel centrum komen diverse disciplines bij elkaar, waaronder muzieklessen. Leerlingen krijgen de keuze uit een breed assortiment instrumentale lessen en kunnen deze op diverse locaties binnen Overijssel volgen. Alle leeftijden zijn welkom!

Accordeon, altviool, bariton, basgitaar, blokfluit, bugel, cajon, cello, contrabas, cornet, djembé, drums, dwarsfluit, elektrische gitaar, fagot, gitaar, akoestische gitaar, harp, hobo, hoorn, keyboard, klarinet, klavecimbel, mandoline, muziektheorie, orgel, panfluit, piano, saxofoon, setar, slagwerk, percussie, traverso, trombone, trompet, tuba, viool, zang, muziekles voor peuters, AMV, muziekles voor mensen met een beperking en les voor orkesten.

Hof 88
Elisabethhof 2
7607 ZD  Almelo

Nationaal Muziekkwartier
Willem Wilminkplein 1
7511 PG  Enschede

MFC De Holtink
Mensinkweg 6C
7422 TD  Nijverdal

Kolthofsingel 15
7602 EM  Almelo

Sparstraat 152
7572 TA  Oldenzaal

Verenigingsgebouw De Delle
Hattinkstraat 4
7651 CL  Tubbergen

Dokter G.H. Beensweg 21
7642 CH  Wierden

www.kaliberkunstenschool.nl

kaliber-kunstschool-muziekschool

Hoe heb jij de muzieklessen bij Kaliber Kunstschool ervaren? Deel hieronder je ervaringen met anderen.