Utrechts Centrum voor de Kunsten

Hier vind je ongekend veel cultureel onderwijs onder één dak, waaronder muzieklessen. Van persoonlijke begeleiding voor vergevorderde tot oriëntatieklassen voor beginners en alles daartussenin. Leerlingen kunnen ook deelnemen aan koren en ensembles.

Lesaanbod

Muziek & computer, theorie, hobo, klarinet, blokfluit, dwarsfluit, hoorn, saxofoon, traverso, trompet, piccolo, dirigentenopleiding, drums, percussie, slagwerk, altviool, cello, contrabas, viool, accordeon, keyboard, piano, akoestische gitaar, basgitaar, contrabas, elektrische gitaar, harp, klavecimbel, luit, AMV en muzieklessen voor de aller kleinsten.

Hoofdlocatie
Domplein 4
3512 JC  Utrecht

Cultuurcampus
Burchtpoort 5
3452 MD  Vleuten

Verlengde Hoogravenseweg 150B
3525 BL  Utrecht

Braziliëdreef 2
3563 CK  Utrecht

www.uck.nl

utrechts-centrum-voor-de-kunsten-muziekschool

Hoe heb jij de muzieklessen bij het Utrechts Centrum voor de Kunsten ervaren? Laat het ons weten in een reactie hieronder.

Reactie plaatsen