Centrum voor de kunsten Scala

De naam zegt het eigenlijk al. Deze muziekschool in Drenthe heeft een scala aan lessen te bieden. De muziekschool richt zich voornamelijk op kinderen en onderwijsinstellingen. Voor volwassenen zijn er echter ook speciale programma’s. De muzieklessen kunnen aangepast worden aan ieder niveau.

Muziekoriëntatie, blokfluit les voor kinderen, accordeon, blokfluit, bugel, cajon, cello, contrabas, djembé, drums, dwarsfluit, gitaar, basgitaar, elektrische gitaar, harp, hoorn, hobo, keyboard, klarinet, orgel, percussie, piano, slagwerk, saxofoon, trombone, trompet, viool, zang, koor, HaFaBra, dj, producing, compositie, singer-songwriter, bandcoaching en muziek luisteren.

Hoogeveen
7902 BK  Hoogeveen

Meppel
Vledderstraat 3C
7941 LC  Meppel

Zuidwolde
Heidelaan 1
7921 EA  Zuidwolde

muziekschool-scala-centrum-voor-de-kunsten

Wat is jouw ervaring met Centrum voor de kunsten Scala? Deel hieronder je mening.