Kunstbedrijven Westerkwartier

Deze vrolijke muziekschool verzorgt niet alleen uitstekende muzieklessen, maar werkt daarbij ook nauw samen met scholen in de omgeving. Studenten van alle leeftijden hebben een brede keuze aan instrumentale lessen en kunnen daarnaast ook deelnemen aan leuke evenementen.

AMV, accordeon, basgitaar, blokfluit, cello, djembé, dwarsfluit, fagot, gitaar, harp, keyboard, klarinet, koper, piano, saxofoon, slagwerk, viool, zang en muziek maken met peuters.

’t Wiekhuus
Evertswijk 13
9354 AT  Zevenhuizen

Cultureel Centrum Zuidhorn
Jellemaweg 3
9801 CG  Zuidhorn

Kerkplein 6
1254 LL Grijpskerk

Marheem
Schoolstraat 8
7544 LL  Marum

Oldenborg
Waezenburglaan 51
9351 HC  Leek

kunstbedrijven-westerkwartier-muziekschool

Wij horen graag wat jouw ervaringen zijn met Kunstbedrijven Westerkwartier. Laat hieronder een reactie achter.
MvZ
Door

MvZ

op 15 Feb 2017