Muziekschool Oost Groningen

Muziekschool Oost Groningen is een gezellige muziekschool met een breed aanbod aan instrumentale lessen, gevestigd in Cultuurhuis De Klinker te Winschoten. De lessen worden aangeboden aan zowel kinderen als volwassenen.

Accordeon, cello, blokfluit, basgitaar, elektrische gitaar, akoestische gitaar, dwarsfluit, hobo, keyboard, klarinet, orgel, piano, saxofoon, zang, viool, trompet, trombone, trekharmonica, xylofoon, marimba, vibrafoon, slagwerk, drums en muziekles voor peuters.

Cultuurhuis De Klinker
Mr. D. U. Stikkerlaan 251
9675 DG  Winschoten

muziekschool-oost-groningen

Laat andere muzikanten weten hoe jij de lessen van Muziekschool Oost Groningen hebt ervaren en laat hieronder een reactie achter.
Anton Molenaar, musicoloog

Anton Molenaar, musicoloog

op 20 Sep 2017

Geachte dame / heer, Probeer u per email te bereiken, maar deze komt terug als 'undeliverable'. Kunt u mij een ander mailadres geven van Muziekschool oost Groningen.

Team Muziekschool.nl

Team Muziekschool.nl

op 26 Sep 2017

Beste heer Molenaar, de muziekschool heet tegenwoordig Kunstencentrum De Klinker. Het mailadres dat hier bij hoort is kunstencentrum@indeklinker.nl. We zullen de vermelding hier tzt ook updaten. Groeten, Carina