Centrum voor de Kunsten CKB

Dit is een leuke en inspirerende muziekschool waar jong en oud op hun eigen tempo muziek leren maken. Er kan uit maar liefst 30 instrumenten gekozen worden! Doe mee aan groepslessen en ensembles of maak gebruik van de individuele lessen.

Accordeon, basgitaar, euphonium, bariton, tuba, blokfluit, cello, contrabas, dwarsfluit, klassieke gitaar, akoestische gitaar, elektrische gitaar, harp, hobo, keyboard, klarinet, percussie, piano saxofoon, slagwerk, trombone, trompet, cornet, bugel, viool, altviool, zang, dj en muziek voor de allerkleinsten.

Burg. Stulemeijerlaan 3
4611 EH  Bergen op Zoom

ckb-muziekschool

Welk instrument heb jij leren bespelen bij Centrum voor de Kunsten CKB en hoe heb jij deze muziekschool ervaren? Laat het ons weten door hieronder een reactie achter te laten.