Centrum voor de Kunsten Eindhoven

Dit gezellige cultureel centrum in Eindhoven biedt tal van creatieve disciplines onder één dak. Leerlingen van alle niveaus krijgen de keuze uit een breed assortiment instrumentale lessen, lesvormen en muziekstijlen. Uiteraard zijn jong en oud welkom.

Lessen voor mensen met een verstandelijke beperking, dj, AMV, zang, dwarsfluit, keyboard, bariton, saxofoon, songwriting, accordeon, blokfluit, cello, klavecimbel, contrabas, fagot, gitaar, harp, hobo, cornet, hoorn, klarinet, guzheng, orgel, piano, drums, slagwerk, bugel, trombone, trompet, viool, basgitaar, elektrische gitaar, saz, en trekharmonica.

Pastoor Petersstraat 180
5612 LW  Eindhoven
www.cke.nl

centrum-voor-de-kunsten-eindhoven-muziekschool

Andere muzikanten horen graag jouw ervaringen met Centrum voor de Kunsten Eindhoven? Deel ze hieronder in een reactie.