Muziekschool Hengelo

Bij Muziekschool Hengelo vind je lessen voor zowel beginners als gevorderden. De keuze uit instrumentale lessen is groot. Ga je voor individuele lessen of vind je een groepsles toch gezelliger? Weet je nog niet zo goed waar jouw talenten liggen? Dan kan je ook een proefles aanvragen.

Tuba, bariton, trompet, trombone, klarinet, hoorn, fagot, hobo, dwarsfluit, blokfluit, drums, slagwerk, altviool, cello, contrabas, viool, accordeon, kerkorgel, keyboard, synthesizer, klavecimbel, piano, basgitaar, akoestische gitaar, elektrische gitaar, harp, zang, AMV en theorie.

Hoofdlocatie
Deldenerstraat 20
7551 AG  Hengelo

Wijkcentrum Slangenbeek
Straatsburg 5
7559 NM  Hengelo

Amicitiagebouw
De Mors 1
7491 DZ  Delden

Basisschool De Bleek
Kerkpad 9
7554 PR  Beckum

Basisschool de Toonladder
Bernardstraat 1
7491 EA  Delden

BSO de Drakenberg
Elsbeekweg 49
7557 CB  Hengelo

muziekschool-hengelo

Hoe heb jij de muzieklessen bij Muziekschool Hengelo ervaren? Deel je mening hieronder met anderen.
Dina
Door

Dina

op 07 Feb 2023