Quintus Centrum voor de Kunsten

Ben je een beginnend muzikant of ben je op zoek naar een echte uitdaging? In beide gevallen ben je bij Quintus aan het juiste adres. Een team aan enthousiaste muziekdocenten voorziet lessen in bijna alle denkbare instrumenten. Jong en oud zijn hier van harte welkom.

Blokfluit, dwarsfluit, fagot, trombone, bariton, euphonium, sousafoon, hobo, hoorn, klarinet, trompet, cornet, panfluit, saxofoon, slagwerk, drums, altviool, cello, contrabas, viool, basgitaar, harp, gitaar, mandoline, accordeon, trekharmonica, beiaard, keyboard, orgel, piano, zang, band coaching en muziekles voor peuters.

Vloeddijk 38
8261 GC  Kampen

Laanzicht 9
8271 JZ  IJsselmuiden

www.quintuskampen.nl

muziekschool-quintus

Help andere muzikanten aan een geschikte muziekschool en deel hieronder je ervaringen met Quintus Centrum voor de Kunsten.