Muziekschool Amersfoort

Muziekschool Amersfoort zet hoog in op persoonlijke aandacht en creativiteit, de muzieklessen worden dan ook gegeven in een ongedwongen en persoonlijke sfeer. Daarnaast zijn alle muziekdocenten geschoold aan het conservatorium. Omdat het samen spelen erg belangrijk is worden er regelmatig muziekuitvoeringen georganiseerd. Op deze manier wordt er ervaring opgedaan voor het spelen in bijvoorbeeld een band of orkest.

Gitaar, zang, elektrische gitaar, piano, basgitaar, drums, viool, cello, keyboard, blokfluit, dwarsfluit, harp, slaggitaar, muziekclub "KIDZ", Ukelele club "KIDZ", klarinet, popkoor.

Snouckaertlaan 56
3811 MB Amersfoort
www.muziekschoolamersfoort.nl

muziekschool-amersfoort

Heb jij muziekles gevolgd bij Muziekschool Amersfoort? Laat hieronder weten welk instrument je speelt en wat je van de lessen vindt!