Musicande

Een grote muziekwinkel en muziekschool onder één dak. Het docententeam van Musicande bestaat uit enthousiaste en professionele muzikanten. Leerlingen van alle leeftijden zijn welkom en hebben de keuze uit diverse instrumenten. Voor zowel beginners als gevorderden zijn er passende lessen.

Lesaanbod

AMV, slagwerk, keyboard, saxofoon, klarinet, gitaar, trompet, dwarsfluit, elektrische gitaar, zang, trombone, hoorn, piano en viool.

Volderstraat 23
4501 JM  Oostburg

musicande-muziekschool

Help andere muzikanten en deel je ervaringen met Musicande hieronder. Laat gelijk weten welk instrument je bespeelt.
W. van der Veen
Door

W. van der Veen

op 02 Nov 2015

Ik ben op zoek naar een bariton (sax) mondstuk Selmer C.W. van der Veen.

Steven
Door

Steven

op 28 Apr 2016