Zeeuwse Muziekschool

Bij de Zeeuwse Muziekscholen draait alles om muziek maken en vooral plezier hebben. Doordat dit de enige provinciale muziekschool in Zeeland is, krijgen leerlingen een enorm aanbod aan individuele en duo lessen. Ook zijn er ensembles en koren. Er is een grote keuze aan instrumenten en de muziekstijlen zijn pop, klassiek en jazz. Alle leeftijden zijn van harte welkom.

Altviool, viool, cello, contrabas, gitaar, elektrische gitaar, basgitaar, harp, klavecimbel, piano, keyboard, orgel, accordeon, slagwerk, drums, blokfluit, dwarsfluit, fagot, hobo, klarinet, saxofoon, hoorn, trompet, trombone, tuba en zang.

Hoofdlocatie
Kuiperspoort 21
4331 GS  Middelburg

Theo van Doesburgcentrum
Brouwenaarstraat 2
4382 AK Vlissingen

Van de Spiegelstraat 4
4461 LL  Goes

De Meulvliet
Zoekweg 8
4691 HT Tholen

Baudeloo 20
4561 ES Hulst

Zwin College
Nieuwstraat 50
4501 BE Oostburg

zeeuwse-muziekschool

Hoe heb jij de muzieklessen bij de Zeeuwse Muziekschool ervaren? Deel je ervaringen met anderen door hieronder in een reactie achter te laten.