Meldij centrum voor de kunsten

Bij muziekschool Meldij leer je niet alleen muziek spelen, maar ook om nóg meer te genieten van muziek! Ervaren en enthousiaste docenten verzorgen muzieklessen voor diverse instrumenten, in kleine groepen of complete ensembles, koren en orkesten. Zowel beginners als gevorderden zijn hier welkom!

Muzieklessen voor kleuters, blokfluit, piano, keyboard , accordeon, kerkorgel, slagwerk, djembé, viool, gitaar, basgitaar, cello, harp, dwarsfluit, hobo, trompet, klarinet tuba, bariton, trombone, cornet, bugel, hoorn, zang en HaFaBra.

(Tijdelijk adres)
Oliemolenstraat 14
9203 ZN  Drachten

meldij-muziekschool

Laat hieronder een reactie achter als je les hebt gevolgd bij muziekschool Meldij!
Arjen Veenhuizen

Arjen Veenhuizen

op 24 Feb 2019

Jaren geleden hoboles gehad van Cor Roelofsen, piano en theorieles van Rein Ferwerda aan de Meldij. Ondertussen al bijna 20 jaar als zanger werkzaam in het buitenland. Zou zo langzamerhand wel weer terug willen naar Nederland. Wellicht als docent of artistiek leider...

Aaltsje Wenselaar

Aaltsje Wenselaar

op 24 Mar 2018

Hallo Onze dochter wil graag op trompetles Zit er ook een muziekschool in Reduzum of omgeving? Groet Aaltsje Wenselaar

Joke Vegelin

Joke Vegelin

op 05 Dec 2016

Had ik me bij jullie niet opgegeven voor Afrikaans slagwerk.

op 20 May 2017

Hoi Joke, we hebben geen directe connectie met de muziekschool. We raden je aan even rechtstreeks contact op te nemen met de Meldij. Groeten, Carina

Door Lydia van der Veen

Door Lydia van der Veen

op 04 Jul 2023

Vanavond speel ik bij het Symfonisch Blaasorkest in Haarlem. Dankzij de stimulerende hobolessen en HaFaBra studies bij Cor Roelofsen kan ik de hobo weer oppakken. Ik zal zijn enthousiasme en passie voor muziek nooit vergeten.

Theo Kerger

Theo Kerger

op 26 Nov 2023

Gitaarles gehad van Nanne Kalma in de 80's en sindsdien gespeeld in het eerste bandje dat hij heeft opgericht om de bandcultuur in Drachten weer op te starten. Zo blij dat mijn ouders mij ooit op muziekles hebben gedaan, eerst klokkenspel en blokfluit.