Kunstkwartier

Het Kunstkwartier biedt uiteenlopende muzieklessen voor leerlingen van alle leeftijden, verdeelt over een aantal locaties binnen Noord-Brabant. Je krijgt hier de keuze uit verschillende lesvormen, zodat je op je eigen tempo muziek leert spelen op het instrument naar keuze.

Accordeon, blokfluit, cello, contrabas, dwarsfluit, fagot, gitaar, harp, hobo, hoorn, keyboard, klarinet, klavecimbel, orgel, piano, band coaching, saxofoon, slagwerk, trombone, trompet, viool, zang en muziek voor de allerkleinsten.

Kromme Steenweg 16
5707 CC Helmond

muziekschool-kunstkwartier

Welke muziekles heb jij gevolgd bij het Kunstkwartier? Deel hieronder in een reactie je ervaringen met andere muzikanten.
Peter Driessen
Door

Peter Driessen

op 03 Aug 2017

Ik heb drumlessen en basgitaarlessen gevolgd. Uitstekende en leerlinggerichte docenten hebben mij hierbij begeleid. Graag ga ik met hen (en Kunstkwartier) volgend curusjaar weer door.