Koorenhuis

Het Koorenhuis is een plek waar diverse culturele disciplines samenkomen. Muzieklessen maken daar een belangrijk onderdeel van uit. Leerlingen kunnen kiezen uit verschillende instrumentale en vocale muzieklessen. Alle leeftijden zijn van harte welkom.

Gitaar, basgitaar, viool, cello, altviool, contrabas, harp, drums, djembé, accordeon, piano, keyboard, klarinet, dwarsfluit, blokfluit, trompet, dj, zang, AMV en theorie.

Prinsegracht 27
2512 EW  Den Haag

Koorenhuis-muziekschool

Welk instrument heb jij leren bespelen bij het Koorenhuis? Laat het ons weten door een reactie achter te laten.
Dajana

Dajana

op 28 Sep 2022

Beste, ik zou graag mijn zoon van 8 willen inschrijven op Gitaarles, hij heeft eigen gitaar. Mvg Dajana