Virtuosi School of Music

Ben jij op zoek naar een muziekschool met veel variatie? Dan ben je bij Virtuosi School of Music aan het juiste adres. Voor jong en oud worden diverse instrumentale lessen aangeboden. Pop, Jazz, Rock, klassiek en nog veel meer muziekstijlen worden ingezet tijdens de lessen. Ook kunnen leerlingen kiezen uit meerdere lesvormen.

Basgitaar, cello, klarinet, gitaar, drums, elektrische gitaar, tenortuba, fluit, zang, tenor hoorn, klavecimbel, luit, marimba, hobo, piccolo, blokfluit, pauken, trompet, trombone, piano, viool, altviool, xylofoon en saxofoon.

Binckhorstlaan 135
2516 BA  Den Haag

virtuosi-muziekschool

Hoe heb jij de muzieklessen bij Virtuosi School of Music ervaren? Deel je mening hieronder met andere muzikanten.
Wilson Teixeira
Door

Wilson Teixeira

op 22 Mar 2024