Muziekacademie Den Haag

Dit is de grootste muziekschool in de omgeving Haaglanden. Leerlingen van alle leeftijden en ieder niveau zijn hier van harte welkom. De muziekacademie voorziet in diverse instrumentale en vocale lessen. Bovendien kan je als leerling meedoen aan leuke muzikale projecten en optredens.

Blokfluit, dwarsfluit, piccolo, klarinet, hobo, fagot, panfluit, saxofoon, trompet, trombone, hoorn, tuba, drums, pauken, xylofoon, viool, altviool, cello, contrabas, harp, luit, bouzouki, gitaar, elektrische gitaar, basgitaar, accordeon, orgel, kerkorgel, keyboard, klavecimbel, piano, zang, muziekproductie, band coaching, songwriting en theorie.

Berlage-Huis
Raamweg 36
2596 HN  Den Haag

muziekacademie-den-haag-muziekschool

Heb jij je muzikale talenten kunnen ontplooien bij Muziekacademie Den Haag? Laat dan hieronder weten welk instrument je hier hebt leren bespelen.
Railton
Door

Railton

op 17 Sep 2017

Hallo, Ik heb vroegen drumstel gespeld en nu wil ik toch mij talent verder ontwikkelen. Ik vind zelf goed dat ik verder met mij talent willen ontwikkelen, daarom zoek ik een muziekschool om mij te helpen met mij talent. Met vriendelijke groet, R daal.