Bibliotheek plus Centrum voor de Kunsten

Jonge muzikanten kunnen bij deze muziekschool alles leren over het kennismaken met muziek. Voor volwassenen wordt muziekles op hoger niveau gegeven. Er is keuze uit verschillende instrumenten en lesvormen. Ook voor zanglessen ben je hier aan het juiste adres. Met verschillende leslocaties binnen Zuid-Holland is er altijd wel een muziekschool in de buurt.

Accordeon, altviool, akoestische gitaar, blokfluit, cello, basgitaar, contrabas, dwarsfluit, drums, elektrische gitaar, fagot, harp, hobo, hoorn, klavecimbel, kerkorgel, keyboard, klarinet, kromhoorn, luit, panfluit, piano, percussie, saxofoon, slagwerk, trombone, trompet, tuba, traverso, ukelele en viool.

Nieuwstraat 4
2312 KB  Leiden

Trix Terwindstraat 6
2331 GW  Leiden

Arubapad 4
2315 VA  Leiden

Van Diepeningenlaan 110
2352 KA  Leiderdorp

Rosmolen 4
2317 SJ  Leiden

bibliotheek-plus-centrum-voor-de-kunsten-muziekschool

Heb jij of je kind muziekles gehad bij Bibliotheek plus Centrum voor de Kunsten? Dan zijn wij benieuwd naar jouw ervaringen. Laat hieronder in een reactie weten welke les je hebt gevolgd.