Muziekschool Annelies

Maak kennis met deze gezellige doch professionele muziekschool. Leerlingen hebben hier de keuze uit diverse instrumentele lessen. Het is ook mogelijk om vanuit deze muziekschool diploma’s te behalen om zo door te kunnen stromen. De goed geschoolde docenten zorgen voor kwalitatieve muzieklessen.

Piano, keyboard, orgel, accordeon, gitaar, basgitaar, viool, dwarsfluit, blokfluit, saxofoon, trompet, drums, zang en muziek voor de allerkleinsten.

Oude Maasstraat 13
3114 TT  Schiedam

muziekschool-annelies

Heb jij een muziekles gevolgd bij Muziekschool Annelies? Deel dan je ervaringen hieronder door een reactie achter te laten.
Hannie Kampert

Hannie Kampert

op 08 Jun 2018

Heb tot nu toe met veel plezier les gevolgd bij Annelies. Ongeveer 17 jaar. Geweldige lessen. Niet saai.

Marian den Hertog

Marian den Hertog

op 07 Jun 2018

Jarenlang heb ik pianoles gehad van Annelies. Zij is geduldig en motiveert je om door te gaan. Helaas heb ik moeten stoppen om financiele- en gezondheidsredenen. Ik vind dit nog steeds erg jammer.

Nadine Born-Steenbergen Steenbergen

Nadine Born-Steenbergen Steenbergen

op 07 Jun 2018

Het is jaren geleden dat ik les heb gekregen van Annelies. 1st blokfluitles van meneer Steenbergen in de Erker. Na zijn overlijden kreeg ik les van Annelies... nog steeds in de Erker. Niet lang daarna heb ik m'n blokfluit geruild voor een orgel en kreeg ik les bij Annelies thuis...... altijd gezellig met de hondjes erbij 😊. Uiteindelijk is de muziekschool verhuisd naar waar ze nu nog steeds zit.... ook daar ben ik mee naartoe verhuisd hahaha. De lessen waren altijd heel leuk en gezellig. Ben gestopt, omdat ik het toen te druk kreeg met school. Mijn blokfluit heb ik nog steeds..... laatst hadden mijn kinderen de blokfluit gevonden en vroegen of ik iets wilde spelen....... het is net als fietsen..... je verleerd het nooit.