Stichting MOL

Stichting Muziekonderwijs Leiderdorp (MOL) bestaat uit goed geschoolde en ervaren muziekdocenten die muzieklessen voor alle leeftijden aanbieden. Op diverse locaties in de omgeving van Leiderdorp worden uiteenlopende instrumentale lessen aangeboden.

Zang, harp, piano, blokfluit, kerkorgel, viool, altviool, elektrische gitaar, klarinet, drums, percussie, basgitaar, contrabas, dwarsfluit, gitaar, akoestische gitaar, keyboard, djembé en cello.

Sociaal Cultureel Centrum De Sterrentuin
Berkenkade 7
2351NA Leiderdorp

Sint Ignatiusgebouw
Noordeinde 240A
2371 CZ  Roelofarendsveen

Ons Huis
Kosterspad 3
2381 BN  Zoeterwoude-Dorp

Basisschool De Leeuwerik
Leidsedreef 6
2352 BA  Leiderdorp

stichting-mol-muziekschool

Deel je ervaringen met Stichting MOL door hieronder een reactie achter te laten. Vergeet niet te vermelden welke les je hier hebt gevolgd.
Ria Vroom-Hoogerwerf
Door

Ria Vroom-Hoogerwerf

op 14 Sep 2017

Ik ben op zoek naar een blokfluit-ensemble in de regio van mijn woonplaats. Samenspelen in een groep is wat ik graag zou willen doen.