Stichting Vonk

Leerlingen van alle leeftijden uit de omgeving Waddinxveen zijn van harte welkom bij deze muziekschool. Alle muziekdocenten zijn hoog geschoold en verzorgen met veel enthousiasme verschillende instrumentale lessen.

Akoestische gitaar, elektrische gitaar, piano, dwarsfluit, blokfluit, koper, slagwerk, keyboard, saxofoon, klarinet, viool, zang, orgel, band coaching en HaFa.

Cultuurhuys De Kroon
Gouweplein 1
2741 MW  Waddinxveen

stichting-vonk-muziekschool

Heb jij muzieklessen gevolgd bij Stichting Vonk? Deel dan hieronder met andere muzikanten je ervaringen.

Erica de Wijs
Door

Erica de Wijs

op 30 Apr 2017

Is het mogelijk om mij de adresgegevens van Ingrid R te sturen? Dit ivm een uitnodiging van haar vroegere pianodocente Elly S. Bedankt!

Team Muziekschool.nl
Door

Team Muziekschool.nl

op 22 May 2017